Понад 5 тисяч послуг громадянам за пів року надали в ЦНАПІ Кіцманської РДА
Центр надання адміністративних послуг Кіцманської РДА працює вже 5 років та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна»
Найважливіша перевага ЦНАП - це ліквідація потреби особи звертатися до різнихадміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами, також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги.
З метою організації та належної доступності адміністративних послуг та у зв’язку із змінами у діючому законодавстві адміністраторами Центру надання адміністративних послуг Кіцманської РДА спільно із суб’єктами надання адміністративних послуг було опрацьовано 5236 звернень. Протягом звітного періоду громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати в Центрі 52 види послуг урізних сферах діяльності. Презентуємо вам показники роботи Центру за І півріччя 2018 року:
№ |
Суб’єкт |
Назва адміністративної послуги |
Кількість звернень |
Кількість наданих |
В т.ч. відмов |
1 |
Сектор з питань містобудування та архітектури
|
Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
56 |
56 |
5 |
|
Всього: |
56 |
56 |
5 |
|
2 |
Відділ з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців |
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно в ДРРП,
|
1084 |
1084 |
298 |
Надання інформації з ДРРП |
27 |
27 |
0 |
||
Державна реєстрація юридичних осіб |
21 |
21 |
0 |
||
Державна реєстрація фізичних осіб-підприємців |
216 |
216 |
0 |
||
Припинення діяльності юридичних осіб |
7 |
7 |
0 |
||
Припинення діяльності фізичних осіб-підприємців |
167 |
167 |
0 |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про юр.осіб та фіз.осіб-підприємців, які містяться в ЄДР юр.осіб та фіз.осіб-підприємців |
672 |
672 |
0 |
||
Всього: |
2167 |
2167 |
298 |
||
3 |
Відділ Держгеокадастру |
Надання відомостей з ДЗК у формі витягу про земельну ділянку |
821 |
821 |
6 |
Державна реєстрація земельної ділянки |
1743 |
1743 |
298 |
||
Надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку |
152 |
152 |
8 |
||
Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель |
244 |
244 |
16 |
||
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
6 |
6 |
0 |
||
Всього: |
2966 |
2966 |
328 |
||
4 |
Управління екології і природніх ресурсів |
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин |
7 |
7 |
0 |
Декларація про відходи |
11 |
11 |
1 |
||
Всього: |
18 |
18 |
1 |
||
5 |
Сектор Дежавного агенства водних ресурсів |
Дозвіл на спеціальне водокористування |
3 |
3 |
0 |
Всього: |
3 |
3 |
0 |
||
6 |
Управління лісового та мисливського господарства |
Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лвсових ресурсів (лісорубний квиток) |
21 |
21 |
0 |
Всього: |
21 |
21 |
0 |
||
7 |
Управління ДСНС України у Чернівецькій області Кіцманського районного відділу |
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки |
0 |
0 |
0 |
8 |
Кіцманське районне управління ГУ Держпродспоживслужби в Чернівецькій області |
Експлуатаційний дозвіл |
5 |
5 |
0 |
|
Всього: |
5 |
5 |
0 |
|
|
Разом: |
5236 |
5236 |
632 |
|
|
Консультації з питань надання адміністративних послуг: |
8776 |
8776 |
0 |
Найбільша кількість звернень у звітному періоді в абсолютному значені отримана у сфері послуг Держгеокадастру 2966(56,6%). На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги у сфері реєстрації бізнесу –1083(20,6%),та у сфері державної реєстрації нерухомого майна – 1084 (20,7%).
Суб’єктами надання адміністративних послуг відмовлено в наданні послуг за632 зверненнями, що складає 12% від загальної кількості звернень.
Найбільша кількість відмов надана за наступними видами послуг:
- у сфері послуг Держгеокадастру –328;
·у сфері державної реєстрації нерухомого майна– 298.
Безпосередньо заявниками було анульовано6звернень, що складає мінімальний % від загальної кількості звернень.
Враховуючи загальну кількість населення, яка скористалась різними видами послуг (у тому числі всі види консультацій) середня кількість звернень протягом дня до адміністраторів Центру становить 73 особи.
З метою організації системи доступності адміністративних послуг у Центрі послуги надаються не лише мешканцям міста та району. Так, низкою видів послуг скористалися і мешканці інших районів Чернівецької області.На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки. На офіційному веб-сайті Кіцманської РДА (http://kitsman.bukoda.gov.ua) створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів. З метою створення комфортних умов та задля зручності У звітному періоді за отриманням консультацій до Центру звернулось8776 суб’єктів, що на 11,8% менше ніж за аналогічний період 2017 року.Зменшення кількості звернень за отриманням консультацій насамперед пов’язана з доступністю інформації, яку можливо отримати за допомогою веб-сайту та електронних сервісів. Велика увага адміністраторів приділена на доступність консультацій по питаннях, що входять в їхню компетенцію, які громадяни можуть отримати, як за телефонним номером 2-14-41, так і під час особистого звернення завітавши до нас за адресою: м.Кіцмань, вул.Незалежності,83, 1 поверх. Для зручності громадян у Центрі наявна можливість здійснити попередній запис на прийом до адміністраторів Центру у зручний для них спосіб (особисто, за телефоном або надіславши лист на електронну пошту Центру). Центр працює з понеділка по п’ятницю без перерви на обід. Окрім того, свої побажання і пропозиції щодо організації роботи Центру та підвищення якості надання послуг надсилайте на електронну адресу: tsnap.kitsman@gmail.com . Центрє максимально комфортним для відвідувачів. У приміщенні центру відкрито доступ до мережі Wi-Fi.З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень, у фойє райдержадміністрації організовано надання супутніх послуг.
Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота, як для адміністраторів, так і для спеціалістів суб’єктів надання шляхом проведення спільних робочих нарад. Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності адміністраторів. Протягом звітного періоду представниками Центру прийнято участь усемінарах , навчальних заходах підвищення кваліфікації.
Так 20 лютого 2018 року адміністратори Центру прийняли участь у робочій зустрічіщодо співпраціГоловного територіального управління юстиції, місцевої влади та громадськості, яка проводилася у Кіцманській РДАпредставниками Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області. Також за ініціативи Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області було взято участь у семінарі – навчанні з питань державної реєстрації нерухомого майна, бізнесу та громадських формувань, крім цього, адміністраторів було проконсультовано в рамках загальнонаціонального правоосвітницького проекту Мін’юсту «Я МАЮ ПРАВО!»Підчас заходу розглянуто проблемні питання, які виникають у адміністраторів центрів надання адміністративних послуг при прийомі та видачі документів у сфері державної реєстрації нерухомого майна та передачі документів для долучення до реєстраційної справи.
Протягом півріччя 2018 року у Чернівецькій ОДА відбулась низка нарад спрямованих на вирішення питань з впровадження реформи децентралізації та удосконалення проблемних питань діяльності центрів надання адміністративних послуг Чернівецької області, участь у яких прийняв керівник Центру надання адміністративних послуг Кіцманської РДА.
Відповідно до необхідності впровадження реформи децентралізації в контексті розширення мережі та послуг Центрів надання адміністративних послуг проведено спільну зустріч з головою Кіцманської ОТГ щодо укладання угоди про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг.
Також проведено спільну нараду, «круглий стіл» з представниками Кіцманського РВ УДСНС України у Чернівецькій області з керівниками бізнесових структур, які здійснюють підприємницьку діяльність на території Кіцманського району з обговорення проблемних питань дерегуляції підприємницької діяльності, роз’ясненням основних вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, зменшення тиску на суб’єкти господарювання, усунення різночитання у визначеннях.
Протягом звітного періоду з метою підвищення кваліфікації у Центрі було проведено 7 внутрішніх навчальних заходів щодо ознайомлення із новинами у діючому законодавстві та щодо впровадження надання нових адміністративних послуг у сфері реєстрації громадських формувань.
Також постійно приймаємо участь в он-лайн курсах. Так, керівником Центру прийнято участь в онлайн-курсі організованому спільноМіністерством економічного розвитку і торгівлі України та Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit та отримано сертифікат підвищення кваліфікації: "Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП".
З метою розширення спектру послуг, які надаються громадянам та суб’єктам господарювання Чернівецької області, Центром надання адміністративних послуг Кіцманської РДА укладено Угоду про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг з Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області.
Для поліпшення умов та стандартів надання адміністративних послуг, як мешканцям міста так і жителям району та з метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю наданих адміністративних послуг запроваджене проведення опитування. Побажання та зауваження також можливо залишити на електронну скриньку Центру.
Зручність, якість та прозорість – такі характеристики мають стати основними критеріями роботи ЦНАПу.
Начальник відділу-керівник Центру
Додати коментар