Громадсько-політичний тижневик Кіцманщини

Консультація Міністра юстиції. Ліквідація ФОП

17 апр 2018

 

КОНСУЛЬТУЄ МІНІСТР ЮСТИЦІЇ ПАВЛО ПЕТРЕНКО

Павле Дмитровичу, скажіть, як можна швидко ліквідувати ФОП? Куди звертатися, що потрібно?

Сергій Іллєнко


Куди звернутися для припинення діяльності ФОП?

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП уповноважені здійснювати:

·виконавчі органи місцевих рад, а також міські, районні державні адміністрації (у разі прийняття відповідною радою рішення про наділення такими повноваженнями);

·нотаріуси;

·акредитовані суб'єкти.

Реєстрацію припинення підприємницької діяльності для осіб, які переселилися з території проведення антитерористичної операції в період її проведення, здійснює державний реєстратор за адресою їх тимчасового проживання.

Припинення підприємницької діяльності внутрішньо переміщеної особи здійснюється за її заявою та спрощеною процедурою за місцем проживання на підставі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Які підстави для проведення державної реєстрації?

Державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі:

·документів, які подаються заявником для державної реєстрації;

·судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі;

·рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку.

Яка форма подання документів для державної реєстрації?

1.Паперова форма: документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням (бажано цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення).

2.Електронна форма: документи подаються заявником через портал електронних сервісів .

Для того, щоб подати заяву необхідно зареєструватися на сайті за посиланнямhttps://online.minjust.gov.ua/registration-fizта виконати вказані на сайті дії.

Електронна заява формується з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлених шляхом сканування, або оригіналів таких електронних документів, опису поданих заявником документів для державної реєстрації, сформованого за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру.

Заява та документи для державної реєстрації в електронній формі подаються з обов’язковим накладенням заявником власного електронного цифрового підпису.

Які документи потрібно?

1) заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за рішенням особи (форма 12);
2) ксерокопія свідоцтва про смерть, судове рішення про визнання особи безвісно відсутньою - у разі припинення у зв’язку зі смертю;
3) паспорт громадянина України або інший документ, який підтверджує особу;
4) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника (у випадку подання документів представником).
Скільки коштує ця процедура, який строк розгляду документів?
За проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця справлення плати не передбачено.
Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо фізичних осіб - підприємців має не перевищувати 24 годин після надходження документів. Виняток –вихідні та святкові дні.

Що робити після реєстрації?

Наступний крок – здійснити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності та в установлені строки подати до органу Державної фіскальної служби податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Крім того, контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.

 

Після цього ФОП має подати сам за себе звіт із зазначенням типу форми "ліквідаційна", де останнім звітним періодом буде період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

 

Закрити рахунок у банку, якщо він був відкритий.

 


454

Схожі новини:

Як отримати повторно втрачені документи

Як отримати повторно втрачені документи

У разі втрати громадянами свідоцтв про народження, шлюб, смерть, з pізних причин (загублення, викрадення, пошкодження), особа може звернутися в органи ДРАЦС
Як зареєструвати фізичну особу-підприємця: роз’яснює міністр юстиції України Павло Петренко

Як зареєструвати фізичну особу-підприємця: роз’яснює міністр юстиції України Павло Петренко

Пане Міністре, ми з дружиною маємо трохи заощаджень і одну ідею для бізнесу. Однак, щоб почати бізнес треба зареєструвати фізичну особу – підприємця. Підкажіть
Відповіді на актуальні питання у сфері зайнятості населення

Відповіді на актуальні питання у сфері зайнятості населення

З актуальних питань у сфері зайнятості населення консультує заступник директора Кіцманського районного центру зайнятості Наталія ПЕТЛЮК.
Як зареєструвати місце проживання дитини

Як зареєструвати місце проживання дитини

 Міністерство юстиції України повідомляє, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів
Внутрішньо переміщені особи – вразлива соціальна група, яка потребує підтримки та допомоги у різних сферах суспільного життя

Внутрішньо переміщені особи – вразлива соціальна група, яка потребує підтримки та допомоги у різних сферах суспільного життя

Згідно статті 1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20 жовтня 2014 року № 1706-VII (далі Закон № 1706-VII,)
Порядок державної реєстрації смерті

Порядок державної реєстрації смерті

Державна реєстрація смерті провадиться в органах державної реєстрації актів цивільного стану за останнім місцем проживання  померлого, за місцем настання

Додати коментар

Ваше Ім’я:
Ваш E-Mail:
Запитання:
Як звали Шевченка
Відповідь:*
Код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введіть код:













soc

Ми в соц.мережах
soc soc soc soc
Погода


ВХІД НА САЙТ