Громадсько-політичний тижневик Кіцманщини "Вільне життя"

Центр надання адмінпослуг спростить видачу довідок та покращить якість отримання послуг

19 июл 2013

Центр надання адмінпослуг спростить видачу довідок та покращить якість отримання послуг

У понеділок, 15 липня, на першому поверсі адміністративного будинку районної ради запрацював Центр надання адміністративних послуг. Створення зручних і доступних умов для отримання приватними особами адміністративних послуг є одним з головних завдань, що має вирішуватися органами державної влади та місцевого самоврядування. Адже саме за якістю цих послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього та рівень поваги до прав громадянина. Реалізація цього завдання особливо актуальна для України на сучасному етапі її розвитку.

Перший заступник голови районної державної адміністрації Валентина Рухтурак зазначила, що Центр надання адміністративних послуг є  одним з ключових завдань поточного року, визначених Президентом України Віктором Януковичем для створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг. "Реформування системи надання таких послуг є важливою складовою забезпечення сприятливого бізнес-клімату і запобігання проявам корупції та усунення різного посередництва, паперової тяганини та ходіння різними кабінетами під час їх надання", — наголосила під час виступу Валентина Рухтурак.

Центр надання адмінпослуг спростить видачу довідок та покращить якість отримання послуг

Заступник голови районної ради Марко Гунчак сказав, що завдяки роботі Центру буде вдосконалено процедуру отримання адміністративних послуг та покращення якості їх надання, що позитивно вплине на розвиток підприємництва та спростить отримання громадянами різних довідок.
Приміщення Центру, куди відтепер за різними послугами, консультаціями і довідками будуть звертатися чимало жителів району, освятив настоятель Свято-Миколаївської церкви м.Кіцмань отець Юрій.
Керівник Центру надання адмінпослуг Галина Скоропад повідомила присутнім, що відтепер мешканці району, підприємці зможуть за принципом «єдиного вікна» швидко і прозоро отримати  35 адміністративних послуг та 26 різновидів дозвільного характеру суб’єктам господарювання. Центр взаємодіє із відділом містобудування та житлово-комунального господарства, службою у справах дітей, відділом освіти, молоді та спорту, віддділом економічного розвитку та інфраструктури та із 12 дозвільними органами. Надалі перелік цих послуг буде збільшуватися та вдосконалюватиметься робота Центру.
З метою наближення адміністративних послуг до мешканців віддалених сіл району Чернівецькою обласною державною адміністрацією підписано Меморандум з Чернівецькою дирекцією "Укрпошти" про співробітництво у сфері спрощення надання адміністративних послуг шляхом отримання документів за допомогою засобів поштового зв’язку.

Вл.інф.


Схожі новини:

Loading...
Шляхом реформ  до європейських стандартів

Шляхом реформ до європейських стандартів

Усвідомлюючи важливість побудови дієвої співпраці органів влади та громадян, райдержадміністрацією створено Центр надання адміністративних послуг. Основними
Центр надання адміністративних послуг збільшує перелік послуг

Центр надання адміністративних послуг збільшує перелік послуг

Кіцманською райдержадміністрацією створено Центр надання адміністративних послуг, через який забезпечується надання адміністративних послуг фізичним та
Кіцманьінформ

Кіцманьінформ

*  *  * Чернівецький гравійно-піщаний кар’єр став переможцем у номінації «Товари виробничо-технічного призначення» на національній
Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Останнім часом доволі багато уваги органами влади різних рівнів приділяється організації надання адміністративних послуг населенню відповідно до Закону України
Створення Центру надання адміністративних послуг

Створення Центру надання адміністративних послуг

Відповідно до п.1, ч.3 ст.20 ЗУ «Про адміністративні послуги» від 6.09.2012 року №5203-17 Кіцманською районною державною адміністрацією до 1 липня
Відбулося засідання координаційної ради з питань підприємництва

Відбулося засідання координаційної ради з питань підприємництва

18 квітня під головуванням заступника голови райдержадміністрації М.В.Бучацького відбулося засідання координаційної ради з питань підприємництва, в якому взяли

Додати коментар

Ваше Ім’я:
Ваш E-Mail:
Запитання:
Як звали Гагаріна
Відповідь:*
Код:
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Введіть код:


ОПИТУВАННЯ
За якого кандидата на голову Мамаївської сільської ОТГ ви плануєте голосувати 29 жовтня?
 









soc

Ми в соц.мережах
soc soc soc soc
Погода
Кіноафіша


ВХІД НА САЙТ